Jag fick en utmaning av Fialottan:

Gå in i din bildmapp:

· Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
· Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
· Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.
· Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Min bild kommer från en semesterresa till Tunisien Nov -06 med mitt ex och hans familj. Vi sitter i spänd förväntan (notera hyperaktiviteten 🙂 ) på att det ska börja en dansuppvisning på hotellet där vi bodde.

Tunisienresan

Jag känner inte sex personer som bloggar men de jag utmanar är:

-Josef
-Max
-Anna 
-Svante

3 thoughts on “Jag är utmanad…:-)

  1. allright =)

    när jag kommer hem så ska jag göra det.

    jag har inga bra bilder på jobbdatorn

  2. Jag måste klura på hur jag ska lösa det här. Jag har bara fyra kataloger i min fotokatalog (plus en som det inte är foton i). Men jag återkommer…

Leave a comment